marți, 16 iunie 2009

Forever...is not so long




Se spune ca nu exista vise...doar planuri pe termen lung. Ei bine, sunt o idealista si inca mai visez. :-" Pana de curand imi faceam planuri (pe termen lung)...eram sigura ca vor avea o continuare insa...am uitat ca lumea se "misca", se schima odata cu orele...Totul pote continua si fara tine...Si asa ajungem din nou la vesnica intrebare: "WHO CARES?!?"
Obisnuim sa ne atasam...tine de natura umana, iar in final de cele mai multe ori suntem dezamagiti. Din greseli invatam...invatam sa le repetam...iar si iar...pana cand ramanem fara resorturi. Si cand ne trezim la realitate ne intrebam: "dormeam in timpul ala?". Si uite asa pierdem momente, ceasuri intregi, zile si char saptamani...intr-o continua ignoranta cu noi insine. De parca ne-ar fi frica sa ne dezmeticim din acest colaps in care ne-am afundat odata cu propriile vise.
Lumea nu e...asa cum ai promis! Imi plac schimbarile...ador diminetile cu roua, "ma topesc dupa comunicare" insa...wait...ceva nu merge. Si daca nu merge de ce nu o spui? De ce continui "procesul de metamorfozare" fara mine? Heeei!... Dar nu m-aude... Nu stie ca lucrurile nespuse la timp isi pierd valoarea, la fel si faptele... Si pote nici n-o sa afle...prea curand.
Ma intreb de ce ne-am transformat asa? Timpul le schimba pe toate (in bine sau in rau). Trebuie doar sa-ti alegi calea. Candva credeam ca sunt pe cea buna, eram convinsa chiar, dar pe zi ce trece realizez ca m-am ratacit. M-am abatut prea mult de la drum...iar acum suport consecintele. Realizez ca FOREVER...IS NOT TO LONG. Asa ca...hai sa ne trezim cu totii, sa traim momentul, sa invatam sa savuram fiecare lucru marunt...o privire, o soapta, un zambet..."un verde" pentru ca in final sa nu mai existe remuscari. Hai sa investim in amintirile noastre si...sa alungam tristetea. Si ca sa inchei intr-un mod optimist...hai SA-NVATAM SA ZBURAM! Nu uita...nimic nu e pentru totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta